آرشیو آذر ماه 1400

مطالبي درباره مد، پوشاك، دكوراسيون و جواهرات

انواع انگشتر زنانه نقره كدامند؟

۳ بازديد

در اين مطلب ميخواهيم در مورد انواع انگشتر زنانه نقره مطالبي را خدمت شما ارائه دهيم كه اميدواريم براي شما مفيد واقع شود و بتوانيد از آن استفاده كنيد. پس تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد و از آن استفاده كنيد.

نقره يكي از فلزاتي است كه در ساخت جواهرات كاربرد بسياري دارد و البته استفاده از آن در صنعت پزشكي را هم نبايد فراموش كرد. نقره با توجه به اينكه نسبت به طلا داراي فراواني بيشتري است، داراي قيمتي مناسب تر از طلا است و به همين دليل خيلي از افرادي كه ميخواهند جواهرات بخرند و كمتر هزينه كنند، از جواهرات نقره استفاده مي كنند.

انواع انگشتر زنانه نقره هم از محصولاتي است كه خانم ها زياد از آن استقبال مي كنند. انگشترهاي زنانه نقره را معمولا با استفاده از روكش طلا زرد يا طلا سفيد، مشابه طلا طراحي مي كنند تا خانم هايي كه اين محصولات را دست مي كنند، احساس كنند كه انگشتر طلا بدست دارند و جلوه بهتري داشته باشند.

معرفي انواع انگشتر زنانه نقره

حالا با هم ميخواهيم ببينيم كه انگشتر زنانه نقره در چه مدلهايي در بازار موجود است و خلاصه اينكه انواع آن كدام است؟

  • انواع انگشتر ساده زنانه

يكي از مدلهاي انگشتر نقره زنانه كه مي توان به آن اشاره كرد، انگشتر ساده زنانه يا همان حلقه است كه بدون هيچ نگيني طراحي مي شود. اين محصولات در عين سادگي، داراي جذابيت خاص به خود هستند.

  • انواع انگشتر سوليتر زنانه

اگر به دنبال انگشترهايي هستند كه داراي نگيني شبيه الماس باشند، به شما توصيه مي كنيم كه از انگشتر سوليتر زنانه استفاده كنيد. اين انگشترها با نگين هايي شبيه به الماس طراحي مي شوند و به اصطلاح به آنها سوليتر گفته مي شود.

  • انواع انگشتر با سنگ هاي قيمتي زنانه

سنگ هاي قيمتي همچون ياقوت، عقيق، فيروزه، اونيكس و غيره از مدلهايي هستند كه براي توليد انگشتر زنانه نقره مورد استفاده قرار مي گيرند.